get update

Tuesday 21 April 2015

PLASTIK BEG BERCETAK JENAMA SENDIRI

SHOPPING PLASTIC BAG
3 jenis beg plastik iaitu " T-shirt carrier bag" , "Soft loop handle bag" , "Die-cut punch hole bag " adalah paling popular digunakan dipasaran. Dibuat ke pelbagai saiz dan pelbagai ketebalan .
Saiz bergantung kepada kegunaan beg , ketebalan pula mengikut kapasiti yang diperlukan untuk beg tersebut. Ada pelanggan yang telah siap dengan design terperinci beg plastik yang diperlukan , ada juga yang kurang pasti untuk menetapkan saiz beg dan ketebalan yang sesuai . Untuk pelanggan yang kurang pasti , boleh nyatakan kepada kami tujuan kegunaan beg plastik yang diigini dan kami akan cuba mencadangkan saiz yang sesuai . Langkah paling mudah adalah mengambil contoh beg plastik lain yang dirasakan sesuai dengan keperluan lalu ambil ukuran beg tersebut atau terus bawa kepada kami untuk dijadikan contoh.
Bila bercakap tentang tempahan bercetak , sudah tentu ada syarat kuantiti minimum yang perlu dipatuhi . Kuantiti minimum dikira dari saiz dan ketebalan beg plastik yang anda mahukan . Selain saiz beg dan ketebalan , berapa warna cetakan juga memberi kesan kepada harga plastik beg bercetak. Lihatlah beg plastik disekeliling anda . Rata-rata memilih cetakan 1-2 warna pada sebelah beg sahaja kan smile emoticon .
Pelanggan dinasihatkan hanya mencetak beg plastik jika sudah menjangka volum penggunaan yang tinggi atau jenama yang mahu dibawa sudah tetap dan stabil . Ini mengelakkan pembaziran berlaku apabila anda masih ada kecenderungan untuk menukar lagi jenama dan produk anda. Rancang masa untuk mencetak beg plastik sebaiknya 2-3 bulan sebelum masa beg diperlukan.
Jangan risau dengan kuantiti minimum yang dirasakan tinggi iaitu bermula 10,000pcs dan meningkat mengikut saiz dan tebal beg . Ia sebenarnya melibatkan bujet yang sangat berpatutan . Jika anda memilih untuk mencetak beg kertas , bujet yang sama mungkin untuk 1000pcs sahaja .
Majoriti syarikat menganggap cetakan jenama pada beg sebagai marketing tool yang penting untuk syarikat mereka apabila pelanggan membawa jenama mereka ke mana-mana dengan kos yang sangat minimum berbanding menampal iklan .
Jika anda bersedia untuk mencetak beg plastik berjenama sendiri , boleh lah pm kami untuk pertanyaan dan sebut harga.
Photo :
Terkini yang telah disiapkan melibatkan ketiga-tiga jenis beg plastik yang dinyatakan di atas 






smile emoticon

42 comments:

  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI



    ReplyDelete
  2. Mcm mane nak buat tempahan ye

    ReplyDelete
  3. Mcm mane nak buat tempahan ye

    ReplyDelete
  4. Salam.mcm mn nak buat tempahan?email airadiana11@yahoo.com.tq

    ReplyDelete
  5. Pm sy .sy berminat nk thu harga.. nhalim_173@yahoo.com

    ReplyDelete
  6. Pm sy .sy berminat nk thu harga.. nhalim_173@yahoo.com

    ReplyDelete
  7. boleh email sy harga jenis die cut handle? amaliaessyautami@gmail.com

    ReplyDelete
  8. Ada buat self adhesive bag x? Quotation plz. Email sy shara_dec@yahoo.com

    ReplyDelete
  9. Ada buat self adhesive bag x? Quotation plz. Email sy shara_dec@yahoo.com

    ReplyDelete
  10. Blh email kan harga u 1000 bg jenis softloop dan dia cut handle
    Email sy azizahawa34@gmail.com

    ReplyDelete
  11. Mcmcna nak buat tempahan? Serius buyer, ni no sy 01112918831. Tolong wassap saya ya.

    ReplyDelete
  12. Mcmcna nak buat tempahan? Serius buyer, ni no sy 01112918831. Tolong wassap saya ya.

    ReplyDelete
  13. Pm 0126368634 halimabdulkadir@gmail.com

    ReplyDelete
  14. Pm 0196556035 harga utk tshirt carrier plastic bag, warna cetakan 1 atau 2 sahaja tq

    ReplyDelete
  15. pm saya 0167034411, saya nak order plastik bag

    ReplyDelete
  16. Pm sy 0148021284....sy nk tempah die cut handle plastic bag

    ReplyDelete
  17. Pm sy 0148021284....sy nk tempah die cut handle plastic bag

    ReplyDelete
  18. Hi...boleh tak saya mintal address kilangnya ngak?
    Thank's...

    ReplyDelete
  19. Macam mana nk tempah harga brpe ye / wsp 0177248474

    ReplyDelete
  20. Kalau nak minta quo dkt mana ya? Boleh whatsapp saya tak? No saya 014-9081295

    ReplyDelete
  21. sya nak tempah plastik bag, blh watsap 0148875093 harga utk 5000 pcs

    ReplyDelete
  22. Pm saya 019-3765541..shahrul

    ReplyDelete
  23. pm 01133764284

    ReplyDelete
  24. WhatsApp 0195598001

    ReplyDelete
  25. boleh whatsap tak sy berminat
    0143048019

    ReplyDelete
  26. Nice Blog Bro


    Sering sering update


    Barangkali ada yang butuh Jasa pindahan atau sewa truk dan pickup


    JASA ANGKUTAN BARANG PINDAHAN DAN SEWA MOBIL PICKUP DAN TRUK

    ReplyDelete
  27. Neon Signs For Brick and Mortar Business - TMG
    While neon signs have been for some time set up as one of the public choices with regards to business and new signs with LED market is turning out to be more well known these days. Neon signs are generally lighter and more monitored than glass neon as LEDs are regularly pressed in their own polymer coat to shield every diode from outside harm. Neon signs have the numerous advantages that make them ideal decisions for practically a wide range of retail business. Neon signs offer many advantages like Neon Is Really Bright, Fonts Galore, Custom Neon Signs Help Businesses, Functionality, Broad Range Of Operation, Versatility.
    For more details visit our website
    http://www.tmgventures.net/neon-signs-in-lahore-hospital-signs-lahore-in-lahore-3d-sign-boards-in-pakistan-adsells-advertising-in-lahore/

    neon-signs-in-lahore, hospital-signs-lahore, 3d-sign-boards-in-pakistan, adsells-advertising-in-lahore

    ReplyDelete