get update

Sunday 27 March 2011

Packaging Station di blogspot.

Alhamdulillah , hari ini saya melancarkan blog untuk company saya MARYNA PACKAGING SUPPLY ..apa yang kami supply ? lihat pada nama , itulah yang kami lakukan..anda boleh bertanya apa sahaja produk yang berkaitan dengan pembungkusan ..plastic, bag,kotak , tape , label , ' protective packing material ' seperti air bubble sheet / film /peanut foam dll , stationary utk pembungkusan , peralatan seperti sealer , tape dispenser dan sebagainya..

kami baru saja bermula dan secara aktif sedang menambah bilangan produk yang kami tawarkan . .sudah tentu ada yang ex-stok dan ada yang memerlukan satu tempoh untuk penghantaran (delivery lead time) ..

apa yang ingin saya rumuskan , anda bebas bertanya apa sahaja bahan2 pembungkusan yang anda perlukan ..tak kiralah untuk kegunaan peribadi , majlis dan sudah tentu untuk pembungkusan produk yang anda pasarkan . Kami sangat komited untuk menawarkan harga dan perkhidmatan terbaik agar anda dapat melakukan tugas pembungkusan dengan lapang dada , gembira , menampilkan imej produk yang menarik dan selamat semasa penyerahan/penghantaran..

free quote dan buatlah perbandingan dengan yang lain ...
Jika tidak berpuas hati , beritahu kami supaya kami berpeluang menawarkan yang lebih baik
Jika gembira , apa lagi..war-warkan lah!!

apa jua bentuk sokongan anda semua amat kami  hargai .

No comments:

Post a Comment